Передозування наркотиками: ознаки, невідкладна допомога


 

Наркотичні препарати негативно впливають на всі системи організму, і передозування ними може привести до летального результату. Вкрай важливо вчасно розпізнати симптоми передозування, щоб допомогти людині до приїзду швидкої.

Передозування наркотичними препаратами. Симптоми і причини появи. Перша допомога і лікування

Отруєння наркотичними препаратами це стан, момент якого, в організмі знаходиться велика кількість отруйного компонента наркотику, що загрожує життю людини. Щоб вчасно надати людині кваліфіковану долікарську першу допомогу слід знати, від чого може виникнути такий стан:

  • Внутрішньовенне введення препарату є самим небезпечним, так як інтоксикація речовинами настає протягом декількох хвилин.
  • Якщо організм наркомана сильно ослаблений поведінка одноразова доза наркотичного препарату може стати для нього смертельною ін’єкцією.
  • Передозування настає швидше, якщо наркоман поєднує за один прийом кілька препаратів, або ж після прийому неякісного препарату відразу вводять дозу препарату найвищої якості. Згубна дія посилюється прийомом алкоголю і курінням.
  • Застосування наркотичних препаратів після тривалої перерви може викликати передозування. За час, що наркоман не вживав препарат, його організм звик до здорового способу життя, і раніше звична доза може викликати передозування.

Наркотичні препарати діють на центральну нервову систему, пригнічуючи або збуджуючи її. Збільшення доз препарату може викликати розлад ЦНС та летальний результат.

Передозировка наркотиками: признаки, неотложная помощь

Ознаки передозування

Тяжкість симптомів залежить від того, який препарат був прийнятий:

  • Отруєння героїном. При передозуванні героїном у хворого відзначаються ознаки: різке пригнічення дихання, зниження артеріального тиску, звуження зіниці відзначається посиніння шкіри, губ і шкіри під нігтями. Обличчя пацієнта стає синюшного кольору, а його стан схоже на коматозний. Можуть відзначатися блювотні рефлекси і можуть бути відсутніми ознаки соматичних реакцій.
  • Найчастіше при інтоксикації героїном у наркомана проявляються ознаки епілептичних припадків: ноги зігнуті в колінах, та відсутня чітка мова, утворюється піна в куточках рота, з’являються судоми.
  • Отруєння наркотичними анальгетиками і наркотиками може спровокувати зупинку дихальної функції. Тому, якщо присутні ознаки подібного отруєння, тим, хто буде надавати першу невідкладну допомогу, необхідно забезпечити приплив свіжого повітря.
  • Препарати, які містять у своєму складі: опіати, морфін і омнопон провокують рясну блювоту. При подібному відправленні наркоман може загинути, захлинувшись блювотними масами.
  • Передозування наркотиками, у складі яких є амфетаміни ЛСД або, впливають на психоемоційні центри в організмі, викликаючи сильне збудження. Наркоман може відчувати гострі напади страху, його поведінка схоже на метання наляканої тварини. У хворого відзначається різке підвищення артеріального тиску, яке може спровокувати інсульт. Збільшується частота серцевого ритму і відзначаються сильні болі в області грудей. При сильному отруєнні ймовірне утворення піни на губах і появу блювотного рефлексу.Тому дуже важливо вчасно викликати швидку допомогу.
  • Передозування у вживанні анаші або марихуани не викликає інтоксикації в організмі і допомогу в такому випадку потрібно тільки в ретельному контролі за поведінкою людини. Адже в такому стані він може здійснювати неконтрольовані дії.
Цікаве за темою:  Дифілоботріоз - симптоми і лікування

Перша допомога при отруєнні

Наркотичні препарати поділяються на дві великі групи: антидепресанти та стимулятори. Симптоматика передозування речовинами з різних груп різна. Але вплив наркотиків на організм однакову:

  • Отруєння наркотиками або отруєння наркотичними анальгетиками викликає збої в роботі мозку.
  • Негативно впливає на роботу печінки.
  • Провокує збої в роботі серця.
  • Викликає порушення в роботі легенів.

Важливо виявити перші ознаки передозування, щоб невідкладна допомога при інтоксикації, до приїзду швидкої, була ефективною.

Передозировка наркотиками: признаки, неотложная помощь

При інтоксикації наркотичними речовинами перша допомога допомагає врятувати життя. Так як при отруєнні наркотичними речовинами інтоксикація впливає на рецептори центральної нервової системи і хворому буває дуже складно перебувати у свідомості. Якщо хворий починає засинати не давайте йому заснути. Так як якщо інтоксикація викликана передозуванням важкими речовинами, сон може спровокувати розвиток коми.

Якщо вам не вдалося допомогти наркоману залишатися у свідомості, то поверніть його набік, щоб запобігти можливу смерть від задушення блювотними масами. Отруєння наркотиками впливає на дихальні функції організму, а перша допомога при отруєнні може полягати у стимулюванні дихальної діяльності. Змушуйте хворого дихати через силу, це допоможе залишатися йому в свідомості до приїзду швидкої, і незначно підвищити тонус організму.

Якщо інтоксикація викликана в організмі стимулюючими препаратами, то хворого необхідно привести в стан спокою, дати йому неміцний чай, і розмовляти, не даючи заснути до того моменту, як приїде швидка допомога.

Подальше лікування передозування

Якщо чоловік, який надавав першу допомогу зробив все правильно, то наркоману вдасться уникнути летального результату.

Далі, за справу беруться фахівці і застосовують комплексне лікування засобами при отруєнні важкими наркотичними речовинами. Медикаментозна терапія при отруєнні наркотичними речовинами добре допомагає боротися з ускладненнями.

Цікаве за темою:  Чай від похмілля: зелений або чорний

Допомагають привести в свідомість і застосування речовин з функцією блокування рецепторів ЦНС, які дозволяють продовжити подальшу терапію.

Хворим призначаються процедури з очищення плазми крові від отруйних речовин і симптоматичне лікування.